Winkelmandje

0 Producten




Veelgestelde vragen

Hoe vallen de maten?

Het is heel gemakkelijk om een passende maat te kiezen: bij elk product staat vermeldt of het artikel groot of klein valt. Voor nog meer informatie PER MERK klikt u op de tab ‘Tips’ bovenin het scherm.
Bonnie Doon en Ewers gebruiken veel katoen in hun produkten; bij normaal gebruik krimpen de artikelen nauwelijks!
Als u zich houd aan deze tips is de maat eigenlijk altijd goed.
Toch nog een maat te klein of te groot? Ruilen met bon en originele verpakking is geen probleem.

Belangrijk: leest u bij ruiling of retournering wel vooraf de algemene voorwaarden?! Dit voorkomt aan beide zijden verrassingen!

Hoe kan ik zien of een artikel uitverkocht is?
Ons voorraadsysteem geeft aan wanneer een artikel uitverkocht is. Op dat moment kunt u via de site geen bestelling plaatsen. Wel kunt u een mail sturen om geïnformeerd te worden wanneer een product weer in voorraad is. Sommige artikelen kunnen namelijk nabesteld worden, andere zijn seizoensgebonden. Sale-artikelen zijn bijna altijd uitlopend, of nog enkele stuks op voorraad!!!!
Door verkopingen kan het zijn dat u een product bestelt, wat toch niet op voorraad blijkt te zijn. Soms levert dit slechts uitstel in levering op, maar soms is het artikel definitief uitverkocht.
Beenmodehuis behoudt zich het recht voor de bestelling in dit geval te annuleren of een vervangend artikel aan te bieden. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Is online kopen niet onveilig?
Online verkoop levert u veel gebruiksgemak op. Voor sommigen is online kopen echter een drempel omdat men denkt dat het risicovol is om via internet te kopen: krijg ik mijn spullen wel thuis, is internetbetalen wel veilig, etc.? Beenmodehuis kan deze drempels voor u niet wegnemen, wel proberen wij deze te verlagen door als volgt te werk te gaan: Beenmodehuis heeft ervoor getekend zich te houden aan de geldende regels voor online-verkoop, opgesteld door de Kamer van Koophandel. Hieronder valt verplichte informatie over het product (prijs in/ex btw, kenmerken, leveringswijze, inbegrepen kosten zoals administratie-en verpakkingskosten etc.) maar ook over de betalingswijze.U mag uw bestelling altijd 14 dagen in bedenktijd nemen. Binnen deze periode mag u beenmode, mits in de originele ongeopende verpakking, terugzenden. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor de klant. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Beenmodehuis houdt zich aan de richtlijnen voor thuiswinkelen zoals deze zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Vanwege de hoge lidmaatschapskosten zijn wij hier (nog) niet ingeschreven.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen door middel van I-deal. U logt daarmee in bij uw eigen bank binnen een beveiligde betaalomgeving (https). Na uw betaling komt u weer terug in de shop en wordt de bestelling afgerond en geleverd. U kunt ook betalen met Paypal. Omdat dit voor ons een duurder alternatief is, geven we de voorkeur aan I-deal.

Speciaal voor onze Belgische klanten hebben we Mr Cash geimplementeerd. Mr. Cash is vergelijkbaar met het in Nederland bekende I-deal.

U kunt ook contant betalen bij ophalen in Waddinxveen. Bestelt u per mail of per telefoon? Dan kunnen we u ook achteraf een Ideal-link toesturen; ook hiermee betaalt u in uw eigen beveiligde bankomgeving.

Waarom betaal ik een verzendbijdrage van 2,95?
Beenmodehuis betaalt ALLE kosten van bank, Ideal, Paypal en MrCash, administratie, btw, verpakking en soms de verzending. We streven er naar om zo goedkoop mogelijk te zijn en hebben uw bijdrage dus op een kleine bijdrage van 2,95 gesteld voor bestellingen onder de 70 euro! Voor 2,95 kunnen we niet verzenden; voor nagenoeg alle orders moet meer porto betaald worden! Maar de overige kosten betaalt Beenmodehuis, evenals de kosten voor de verpakking, de btw, de administratiekosten etc. Dit geldt ook voor pakketpost. Deze moet voor 5,75 verzonden worden: u betaalt hiervan 2,95. 1 artikel bestellen is voor u dus duurder dan meerdere artikelen bestellen.

Wilt u de bestelling in Waddinxveen afhalen?  Dan hoeft u geen 2,95 te betalen! Kies in het bestelproces voor de optie ‘afhalen’ .

Bestellingen boven de 70 euro worden dus altijd GRATIS verzonden, ook als het pakketpost ad 5,75 betreft! Voor Belgische, Duitse en Canadese klanten hebben we een speciaal tarief van slechts 7,95. De kosten hiervan bedragen 10,75. U betaalt dus maar een deel.

Waarom krijg ik geen factuur?
De bestelbevestiging die u automatisch ontvangt na uw bestelling is tevens uw factuur.
Op deze bevestiging staan al onze bedrijfsgegevens, de productgegevens en adresgegevens vermeld. Controleert u deze alstublieft goed! Wilt u als bedrijf toch een factuur, dan is dat achteraf altijd te regelen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt uw artikelen ook ophalen in Waddinxveen. Hiervoor kunt u telefonisch, per whatsapp of per mail een afspraak maken. U vindt onze adresgegevens op de bestelbevestiging.

Hoe en wanneer kan ik contact opnemen?
Wilt u snel antwoord op uw vraag? Dan kunt u het beste een whatsapp sturen naar 06-10107058. Daarnaast kunt u mailen naar info@beenmodehuis.nl. U kunt uiterlijk binnen 1 werkdag reactie verwachten.

Telefonisch zijn we op alle werkdagen van 9-5u te bereiken op nummer: (06) 10 10 70 58. Zondags worden geen bestellingen geleverd en is telefonisch geen contact mogelijk.Op alle overige dagen zijn we u graag van dienst.

IBAN: NL83 INGB 0005 1339 97 t.n.v. Beenmodehuis.nl | BTW: NL135805429B01 | KvK: 24485596
Ontwerp & realisatie Youngreality