Wilt u weten hoe uw bestelproces eruit ziet? Bekijk hieronder de uitleg met afbeeldingen
Stap 1: kies uw product uit de lijst ‘product categorieën’ en klik voor een juiste maat

Stap 2: Nadat u een maat heeft gekozen krijgt u een keuzevakje ‘aantal’ te zien, en een keuzevakje ‘bestel’. Vul het ‘aantal’ in en klik op de button ‘bestel‘.

3. Nadat u op ‘bestel’ heeft geklikt, gaat uw product automatisch naar uw winkelmand. U krijgt daarna dit te zien:

4. U kunt nu kiezen verder winkelen door weer te klikken in de productcategorie, b.v. meisjes kniekousen.

5. Bent u klaar? Klik op het icoontje van het winkelmandje rechts bovenin.

6. U krijgt nu een overzicht van uw geplaatste bestelling te zien. Hier kunt u eventueel een kortingscode invullen. Klik na het invoeren van de code op ‘bijwerken‘ en daarna op ‘naar betaling’.

7. Hier bij de gele pijlen kunt u uw naam en adresgegevens invullen. U kunt als gast bestellen, dan worden uw gegevens NIET bewaard, als u inlogt blijven uw bestelling en alle persoonlijke gegevens bewaard voor een volgende keer. Aan u de keuze.

8. Onderin dit zelfde scherm staat een overzicht van uw geplaatste bestelling. Klik hier op uw wijze van betalen. De meeste klanten kiezen voor I-deal. U moet dan na het aanvinken van Ideal wel alvast zelf uw EIGEN bank kiezen.

9. Tenslotte plaatst u een vinkje in het vakje ‘ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Daarna drukt u op de button ‘plaats de bestelling’. Uw bestelling is dan definitief en u wordt vanzelf doorgeleid naar uw eigen BEVEILIGDE bankomgeving. Daar kunt u betalen zoals u gewend bent.

In uw e-mailbox vind u een bevestiging van uw order. Geen bevestiging ontvangen?
1. Kijk onder ‘ongewenste e-mail’. Soms komt mail hier terecht. .
2. Kijk rechts bovenin het scherm of uw winkelmandje wel leeg gemaakt is.
3. Nog niet gelukt? Bel even 06-48201013. We kunnen de order ook handmatig afronden.
Nog vragen? U mag altijd bellen of mailen.